آیا راه دیگری برای درمان دیالیز نارسایی کلیه وجود دارد 5
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا راه دیگری برای درمان دیالیز نارسایی کلیه وجود دارد 5

آیا راه دیگری دیالیز در درمان مرحله 5 شکست RenalMi مادر، که 72 تا در دیالیز برای حدود 10 ماه است، در سال گذشته با نارسایی کلیه در مرحله آوریل 5 تشخیص داده شد و دکتر گفت که او نیاز به دیالیز من می دانم که .Quiero وجود دارد هر راه دیگری برای درمان آن است.

در واقع، دیالیز در تسکین علایم مرحله 5 به نارسایی کلیوی مفید است و می تواند کمک به بیماران بهتر و طولانی در برخی از grado.Sin زندگی می کنند اما می توانند بیماری را در ریشه آن را درمان نیست. علاوه بر این، بار دیالیز دیگر وادار به دیگر نشانه ها و عوارض است که بیماری پیچیده تر.

اشکال دیگر وجود دارد دیالیز در درمان مرحله 5 نارسایی کلیه؟

در گذشته، هیچ جایگزین دیگری از پیوند کلیه دیالیز وجود دارد. اما تا به امروز، بسیاری از انواع درمان می تواند کمک به بیماران زندگی بهتر بدون دیالیز.

درمان شناخته شده است به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده می توانید جلوگیری از بیمار کمک کند و یا خلاص شدن از شر دیالیز از طریق بهبود عملکرد بیشتر، شما می توانید به بهبود بیماری کلیوی renal.Lo بدون آسیب بیشتر به کلیه ها و ارگان های دیگر، پس از آن مناسب تر برای افراد مسن است. و در مورد مادرش، من میکرو چینی Osmotherapy پزشکی را توصیه کند.

پس از 7-10 روز، استفاده از طب میکرو چینی Osmotherapy، بیماران می توانند تسکین علایم خود clínicos.Después ماه بستری شدن در بیمارستان را داشته باشد، بیماران ممکن است برخی از داروها در خانه به کار این درمان در خانه تحت هدایت را پزشک به تحکیم بیشتر اثر درمانی و کاهش میزان عود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شکلهای دیگری از دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما enfermedad-renal@hotmail.com، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام .





:: بازدید از این مطلب : 1875
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: